IT usluge

Servis obuhvaća kompletnu uslugu na desktop i prijenosnim računalima kao i na pisačima i ostalim periferijama. Također naše stručno osoblje servisa obavlja poslove strukturnog kabliranja po zadanom projektu i troškovniku. Tvrtka Milinfo d.o.o. vodi veliku brigu o izboru i edukaciji svoga osoblja jer se isključivo profesionalnim radom može postići zadovoljstvo klijenata i partnera kao i vrhunski rezultati. Posvećuje se maksimalna pažnja stalnom usavršavanju naših inženjera, kroz razne seminare i dopunske škole, koji prate svoje korisnike od kupovine opreme, pa kroz instalacije, rukovanja te kasnija proširenja i nadogradnje.


Projektiranje i podrška mrežnih sustava

Ovaj se odjel bavi rješavanjem složenijih informatičkih problema na mrežnim informacijskim sustavima. Ekipa visoko kvalitetnih i obrazovanih inženjera spremni su u svakom trenutku rješavati probleme na Vašem mrežnom informacijskom sustavu, a što se posebno odnosi na hardware-ske ili sistem-software-ske probleme na poslužiteljima bilo da su na mrežnim radnim stanicama (kao klijentima) ili nekim komponentama infrastrukture informacijskog sustava (preklopnici i slično). Ukoliko želite izradu projektnog rješenja i pripadajućeg troškovnika Vašeg informacijskog sustava naša će Vam stručna ekipa izraditi takav projekt na profesionalan, moderan i optimiziran način. Vrlo je popularan ugovorni odnos s klijentima i partnerima čime se krati vrijeme izlaska na intervenciju, smanjuju troškovi korisnika jer je cijena tog oblika usluge povoljna a time se kvalitetno i kontinuirano vodi briga o informacijskom sustavu klijenta.


Ugovaranje održavanja informacijskih sustava

Ako ste zainteresirani za održavanje Vaše informatičke opreme kao i pripadajućeg sistemskog software-a, slobodni ste nam se obratiti kako bismo nakon detaljnog pregleda Vašeg informacijskog sustava mogli ponuditi odgovarajući ugovor za održavanje informacijskog sustava te savjetovati Vas kako unaprijediti dotični sustav novim tehnologijama. Tvrtke koje su zasnovale ovakav ugovor stječu između ostalog pravo prvenstva u redoslijedu hitnosti intervencija tehničke podrške.


Usluga spašavanja podataka sa svih vrsta medija (data recovery)

      Brzo, kvalitetno i pouzdano vraćanje podataka sa logički i fizički oštećenih hard diskova, USB diskova, memorijskih kartica, CD/DVD medija, RAID sistema…

Spašavanje podataka sa neispravnih čvrstih diskova.

      • Podaci se uspješno spašavaju sa diskova koji imaju logičke kvarove, elektroničke probleme, probleme sa firmware-om, oštećene glave ili zaglavljen motor. Koristi se baza od preko 2000 diskova i elektronike za dijelove.

Spašavanje podataka sa ostalih neispravnih medija (RAID sustavi, Tape drives, CD/DVD, Floppy, sve vrste memorijskih kartica i USB flash diskova, SSD

      • Spašavanje podataka je moguće za sve tipove RAID sistema: RAID 0, RAID 1, RAID 5, RAID 10 kao i mnogih drugih.
      • Spašavanje podataka sa svih tipova flash memorija: SSD diskovi, flash USB stickovi, memorijske kartice…

Spašavanje podataka iz baza podataka i e-mail-ova

      • Ukoliko primjetite da baza ne funkcionira ispravno: isključiti server i ne pokušavati nikakve alate za spašavanje podataka koji pišu po disku. Kako bih vratili podatke ili spriječili gubitak istih koristi se licencirani software za sve poznatije baze podataka i mail servere.

Spašavanje podataka s mobinih uređaja

Zavisno o slučaju cijena usluge je na upit.


Cijene pojedinih usluga grupirane su u četiri kategorije po ključu kompleksnosti na slijedeći način:

Kategorija I:

  • Usluga dijagnostike kvara na PC računalu ili pisaču
  • Usluga ugradnje odnosno zamjene komponenata u desktop ili prijenosnim računalima
  • Usluga isporuke i instalacije PC računala korisniku bez postupka integracije u mrežnom okruženju
  • Usluga instalacije desktop verzija Microsoft operativnog sustava na računalo (Windows 98/XP/Vista/7,8,10)
  • Usluga instalacije Microsoft operativnog sustava na računalo
  • Usluga hardware-skog popravka računala, pisača, scanner-a i sl.
      Cijena usluge I kategorije: 30 € + PDV / po satu  ( 226,04 Kn + PDV / po satu )

Kategorija II:

  • Usluga dijagnostike problema na poslužitelju na hardware-skoj razini
  • Usluga dijagnostike problema na mrežnoj i komunikacijskoj opremi
  • Usluga instalacije i integracije PC računala u mrežnom okruženju
  • Usluga ugradnje odnosno zamjene komponenata na poslužitelju
  • Usluga isporuke i instalacije poslužitelja korisniku bez postupka integracije u mrežnom okruženju
  • Usluga instalacije desktop verzija SUSE Linux operativnog sustava na desktop ili prijenosno računalo
  • Usluga hardware-skog popravka poslužitelja
  • Usluga hardware-skog popravka mrežne ili komunikacijske opreme
  • Usluga instalacije i integracije jednostavnijih uređaja za pohranu
  • Usluga spašavanja podataka sa desktop ili prijenosnog računala – DATA RECOVERY
  • Usluga backup-iranja podataka sa desktop ili prijenosnog računala
        Cijena usluge II kategorije: 40 € + PDV / po satu  ( 301,38 Kn + PDV / po satu, dolazak na lokaciju korisnika računa se kao jedan radni sat )

Kategorija III:

  • Usluga dijagnostike problema na poslužitelju na software-skoj razini
  • Usluga instalacije operativnog sustava sa aktualnim patch-evima na poslužitelj (Microsoft Windows 2000/2003/2008, SUSE SLES 9.x/10.x/11.x)
  • Usluga integracije i konfiguriranja poslužitelja u mrežnom okruženju
    • Usluga instalacije i integracije profesionalnih uređaja za pohranu
  • Usluga spašavanja podataka sa poslužitelja – DATA RECOVERY
        Cijena usluge III kategorije: 60 € + PDV / po satu  ( 452,07 Kn + PDV / po satu, dolazak na lokaciju korisnika računa se kao jedan radni sat)

Kategorija IV:

  • Usluga instalacije i konfiguriranja složenijih produkata na poslužiteljima i to na Microsoft i Linux platformi
  • Usluga instalacije sustava za virtualizaciju
  • Usluga instalacije cluster sustava baziranih na Microsoft i SUSE Linux tehnologiji
  • Usluge najveće kompleksnosti
        Cijena usluge IV kategorije: 70 € + PDV / po satu  ( 376,73 Kn + PDV / po satu, dolazak na lokaciju korisnika računa se kao jedan radni sat)

Servis jamči za obavljene poslove na rok od 90 dana pod uvjetom da u međuvremenu nije došlo do bilo kojeg oblika nestručnog ili nemarnog rukovanja nad opremom. Tvrtka jamči na neograničen rok da su svi poslovi obavljeni profesionalno u pravilima struke.